FAQ
Meestgestelde vragen
Kan ik het systeem koppelen aan mijn kassasysteem?
Ja, de meeste hedendaagse systemen hebben de mogelijkheid om een extra knop, onder ‘diversen’ toe te voegen. De medewerker kiest bij de bijstelling dan als extra ‘pager’ en het bijbehorende nummer. Onder aan de bon die in de keuken verschijnt, staat dan een extra printregel bijvoorbeeld: ‘pager 12’.
Zit er garantie op?
Ja, op alle onderdelen zit 12 maanden garantie. Mocht een product onverhoopt niet naar behoren werken dan kunt u het retour sturen en vervangen wij dit door een heel nieuw product. Extra informatie hierover kunt u terug lezen in onze algemene voorwaarden.
Ontstaat er geen storing met andere elektronische apparaten?
Nee, onze apparatuur werkt op een aan ons toegewezen frequentie.
Hoe zit het met diefstal?
Er zit een antidiefstal alarm op dat wij voor u kunnen activeren. U kunt aangeven tot waar een bezoeker zich ongeveer mag verplaatsen. Door de sterkte van de zender aan te passen vergroten of verkleinen wij het bereik. Gaat de bezoeker dan toch per ongeluk of expres te ver, dan zal de pager gaan piepen.
Ik heb een heel groot bedrijf met twee etages, gaat dat ook werken?
Ja, door middel van een simpele test in uw bedrijf kunnen wij dit controleren. Daar waar het signaal te zwak zou worden kunnen we een versterker hangen. Vanaf dat punt kunt u weer vooruit.
Staat uw vraag er niet bij?
Wanneer u op deze website niet het antwoord heeft kunnen vinden op uw vraag kunt u altijd contact opnemen met Disqovery. U kunt hiervoor contact met ons opnemen. Disqovery neemt uw vraag dan zo snel mogelijk in behandeling.